Algemene voorwaarden

 

Hieronder de algemene voorwaarden geldend voor Verwilt.be.

 

 

1. Identiteit van de ondernemer.

 

Verwilt BV
Met onze 4 vestigingen in Antwerpen, Putte en Wilrijk kunnen wij eenvoudig uitvaarten verzorgen in heel de provincie Antwerpen. Wij helpen u graag verder met al de beslommeringen die een overlijden met zich meebrengt en zorgen voor een eerbiedig afscheid naar de wens van de nabestaanden.

 

Antwerpen

St.-Bernardsesteenweg 230
B-2020 Antwerpen
03/237.75.88

 

Putte

Waversesteenweg 63
B-2580 Putte
015/75.54.25

 

Wilrijk

Doornstraat 155
B-2610 Wilrijk
03/830.01.55

 

Aula en koffiezaal

Lierbaan 177
B-2580 Putte

 

BTW BE 0425.496.042


Openingsuren

Momenteel overal op afspraak omwille van het coronavirus.

 

Antwerpen, Wilrijk: op afspraak
Putte: Ma-Vr: 9:00-12:00 & 13:00-18:00 

 

 

2. Toepasselijkheid

 

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op verwilt.be. Ze hebben betrekking op de werking van de site en producten die we aanbieden online. Onze overige diensten vallen hier niet onder.

 

 

3. Het Aanbod

 

Wij bieden momenteel enkel bloemstukken aan die u kan bestellen op de pagina van een overledene. Dit zal niet bij elke overledene het geval zijn of overeenstemmen.

 

 

4. De overeenkomst

 

  1. Je doet online zaken met ons in een veilige webomgeving. 
  2. Als u een bestelling bij ons doet, krijgt u daarvan een bevestiging per e-mail.
  3. Een besteld bloemstuk wordt door ons besteld bij onze erkende bloemisten.
  4. Mocht er toch iets fout lopen in verband met een besteld bloemstuk, dan brengen wij u daarvan op de hoogte.

 

 

5. Herroepingsrecht

 

  1. Werden er foutieve bloemen geleverd? Neem dan contact met ons op en dan zullen wij een regeling treffen om dit misverstand recht te zetten.
  2. Bent u niet tevreden met de bloemen? Neem dan contact met ons op zodat wij in samenspraak met de bloemist de juiste regeling kunnen treffen en dit kunnen rechtzetten.
  3. U heeft een bestelling geplaatst maar wenst deze te annuleren? Neem dan contact met ons op zodat wij dit zo snel mogelijk kunnen aanpassen. 

 

Aanpassingen kunnen niet meer gedaan worden na de uitvaart. 

Contact opnemen kunt u via telefoon, email of het contactformulier.

 

 

6. Uitsluiting herroepingsrecht

 

Volgende artikelen kunnen wij niet terugnemen:

 

 

7. De Prijs

 

  1. Wij zijn niet verantwoordelijk voor foutieve prijzen vermeld op onze site.  Moest dat zich voordoen brengen wij u op de hoogte via mail en staat het u vrij deze bestelling te annuleren.
  2. Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw en alle wettelijke bijdragen.

 

 

8. Levering en Uitvoering

 

  1. Elke bestelling wordt binnen de 2 dagen behandeld. Waarna u een mail ontvangt ter bevestiging.
  2. Wenst u 100% zeker te weten of uw bestelling er zal zijn?  Neem dan persoonlijk contact met ons op.
  3. Mocht er een fout gebeurd zijn met de bestelling, dan krijgt u uw geld terug en brengen wij u op de hoogte.
  4. Bloemen worden altijd rechtstreeks aan de uitvaart geleverd.

 

 

9. Betaling

 

  1. Betaling kan ter plaatse of via de webshop.
  2. Klopt iets niet in de betaalgegevens? Laat het ons dan weten.

 

 

10. Klachtenregeling

 

  1. Heeft u een klacht?
    We doen er alles aan om uw klacht op te lossen.
  2. Breng ons op de hoogte van uw klacht via telefoon, email of het contactformulier. Omschrijf uw probleem zo duidelijk mogelijk, dan kunnen we u goed helpen.
  3. Uiterlijk binnen 2 dagen krijgt u antwoord van ons. 

 

Gelieve de hoogte van uw browservenster te vergroten voor een betere website ervaring.